Followers

Friday, June 10, 2011

Nenek Tercinta


Salam,

Hari ni adalah hari jumaat hari yg mulia utk mengingatkan sy pada seseorang yg paling sy sayangi iaitu nenek yg tercinta telah pergi meninggalkan sy selamanya..Marilah sama2 sedekahkan Al~fatihah utk arwah ...Sy terasa amat kehilangan arwah kerana arwah yg menjaga sy ketika kecil dan sewaktu zaman kanak2 sy tahu sy adalah seorang anak yg nakal dlm adik beradik kami , klu nk diingatkan byk jasa dan pengorbanan arwah untuk sy. Sy juga adalah cucu kesayangan arwah sedih bila mgenangkan kembali semua kenangan2 bersama arwah..semuga rohnya dicucuri rahmat dan di tempatkan di golongan org2 yg beriman..amin


Setiap kali kedengaran lagu Andai ku tahu dr kumpulan ungu sayu je hati sy mendengarnya sy share kan lyric buat pembaca yea..

Andai ku tahu,
Kapan tiba ajalku,
Ku akan memohon,
Tuhan tolong panjangkan umurku,

Andai ku tahu,
Kapan tiba masaku,
Ku akan memohon,
Tuhan jangan kau ambil nyawaku,

Aku takut,
Akan semua dosa-dosaku,
Aku takut,
Dosa yang terus membayangi ku.

Andai ku tahu,
Malaikat mukan menjemputku,
Izinkan aku,
Mengucap kata taubat pada mu.

Aku takut,
Akan semua dosa-dosaku,
Aku takut,
Dosa yang terus membayangi ku.

Ampuni aku,
Dari segala dosa-dosaku


1 comment: