Followers

Monday, November 21, 2011

MALAYSIA VS INDONESIA

Perlawanan akhir bola sepak SEA GAMES 2011 MALAYSIA menentang INDONESIA
amatla meriah baik di Indonesia mahupun di malaysia.. 
Mitzest dan suami layan bola kat rumah ni je pun mcm nak roboh je rumah dibuatnya belum lagi penyokong2 malaysia kat luar sana..Penuh la restoran2 yg ada TV besar mlm ni kan....hehe
.
.
.
Dlam keadaan sengit begini pun ade pihak berpropaganda dengan isu ni...Ni pun mitzest tahu lepas terbaca blog ni mengatakan Yahoo melakukan kesilapan sebelum perlawanan tempoh hari..


Keputusan tempoh hari berpihak kepada Malaysia 1-0 mcm mana pulak bley kata kita kalahkan...Haisshhhh...
* Sila klik kat image tuk besarkan..

No comments:

Post a Comment